пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Модуль 8

Модуль 8


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей. На початку модуля була проведена онлайн педрада, нова форма роботи з якою я познайомилася. Я ознайомилася з формами оцінювання створених робіт, ще один раз входила в бібліотеку та вчилася в ній працювати. Я зрозуміла як багато інформації можна почерпнути з бібліотеки. Я попробувала оцінити свою роботу за формою оцінювання і зрозуміла, що деякі пункти можна взагалі прибрати, Після цього я допрацювала свою роботу.. Сьогодні я дізналася багато нового та корисного. Можливо буде легше при роботі з учнями, а може взагалі ще важче.

Модуль 7

На початку опрацювання модуля було організоване обговорення яке допомогло мені визначитися, який краще обрати вид учнівської роботи, щоб одержати очікуваний результат від вивчення теми і щоб покращити методику навчання. Під час обирання виду учнівської роботи я зупинилася над тим видом, який для мене був більш невідомим, щоб хоч трохи познайомитися. Доведення теорем Піфагора вже відомі і учням не треба щось досліджувати. З інформацією учнів треба було тільки ознайомити. В мене багато часу забрало обдумування в якому вигляді виконати роботу. Сьогодні в мене чомусь весь час не вистачає часу. З публікацією я до кінця не розібралася. Але я надіюся що в майбутньому я трохи більше зрозумію.
                                        

Модуль 6.

Модуль 6. Рефлексія

Вивчаючи даний модуль я розширила свої знання про безпеку дітей в Інтернеті. Також я дізналася про можливості Інтернету для спілкування та співпраці. Але навички, навички....
до 15 спроби ще далеко, а треба встигнути за "паравозом"
.
Це я!!!

Модуль 5. Рефлексія

Я сьогодні почала вчитися опускати планку.
Я сьогодні дізналася:
 -  про деякі нові аспекти закону про авторські права з якими раніше не була знайома;
 - як навчити дітей оцінювати інформацію Інтернет. Маю сподівання, що застосую це в своїй роботі;
Я хочу навчитися:
 - краще орієнтуватися за допомогою пошукових машин. Адже мої навички досить обмежені.

Але... "Не сразу всё устроилось, Москва не сразу строилась. москва слезам не верила, а верила..." ПРАЦЕЛЮБСТВУ.
 Я все зможу! Я буду старатися! 

Модуль 4. Рефлексія

Модуль 4 допоміг мені дізнатися про формуюче оцінювання. Це цікаво. Адже змінює мій погляд на оцінювання. Як у вчителя музики у мене іноді виникає з цим проблеми.Мені подобається доброзичлива атмосфера, яка панує в нашому колі.У мене в голові вже почали вибудовуватися логічні думки. Вибачте мене - писати це не моя пристрасть.

четвер, 28 березня 2013 р.

Модуль 10

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . Я в опонентів отримала нові ідеї що до роботи над проектом. Ознайомилась з методами диференціації. Проводила самодіагностику за ознаками множинного інтелекту. Я ознайомилась з методами підтримки учнів виробила власну форму, ознайомилась з формою для надання відгуку.

понеділок, 25 березня 2013 р.

Модуль 9

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів, Я зрозуміла, що диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Я познайомилася з тим, що можна планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні,  кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів. Мені сподобалася робота в парах по оціеюванню прикладів учнівських робіт та форм їх оцінювання. Ця робота дає поради для удосконалення роботи. Я працювала над створенням макета публікації, який буде корисний для слабших учнів. Робота сьогодні мені сподобалася.Ми переглянули цікавий фільм На мою думку нам необхідно більше спілкуватися між собою це дуже корисно.